FANDOM

Wizards-of-waverly-place 01
Russo-familien ligner den helt almindelige familie fra New York City: men det er de imidlertid ikke. Alex, Justin og Max er ikke bare helt almindelige børn, de er også i lære som troldmænd, og de konkurrerer indbyrdes om at blive den bedste troldmand!

Hvorfor de konkurrerer? Kun den bedste af de tre får lov til at beholde sine magiske evner, efter de er fyldt atten år!

Deres far, Jerry, der mistede sine magiske evner til sin bror Kelbo, leder Magiskolen, når han ikke har travlt med at drive sandwich-butikken på Waverly Place sammen med Theresa, Russo-klanens mor.

Konkurrencen mellem de tre søskende overgår det almindelige, da Russo-børnene finder ud af, at de kan bruge deres magi til hvad som helst fra huslige pligter til at blive kvit med hinanden!

Det er altid sjovt at se Alex, Justin og Max, der prøver at rydde op efter sig, før deres forældre fanger dem i at lave noget, de ikke må. For Russo-børnene kan det at være teenager faktisk være temmelig indviklet!

Serien blev skabt og er produceret af Todd J. Greenwald, der begyndte at udvikle showet efter at have arbejdet som forfatter og assisterende producer på den første sæson af Hannah Montana. Forestillingen er produceret af It's a Laugh Productions og Disney Channel Original Productions. Temasangen er skrevet af John Adair og Steve Hampton i techno-pop stil, og er udført af Selena Gomez som "Everything Is Not What It Seems". Serien er filmet i Hollywood Center Studios i Hollywood, Californien. Dette er det første show på Disney Channel, der har en blandet etnisk og latinsk familie som hovedpersoner.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki