FANDOM

Wizards-of-waverly-place 02
Waverly Sub Station er Russo familiens sandwichbutik. Alle tre børn er nødt til at hjælpe ved at arbejde der, men kan også være der, mens de gør deres hjemmearbejde eller er sammen med deres venner.

Troldmandshulen er, hvor Russo børnene har deres magiske lektioner med deres far, Jerry. Medmindre de bruger magi på det, er det et lagerlokale.

Loftet er, hvor Russo familien bor. Det er forbundet med den magiske hule og Waverly Sub Station.

Waverly Place er uden for Waverly Sub Station. Hovedsagelig er det kun en gående gade. Waverly Place er kun brugt ved visse lejligheder, som i episoden first kiss, før krystalkugle scenen. De andre butikker på gaden er opkaldt efter skaberne af showet, såsom "Greenwald's Hardware" (Todd J. Greenwald) og "Murrieta Art Supply" (Peter Murrieta).

Tribeca Prep er skolen, hvor Justin, Alex, Max og deres venner går på som normale børn.

Wiztech er den magiske skole set i episoderene Wizard School og Saving Wiztech, hvor Justin, Alex, og Max midlertidigt har været indskrevet. Skolen indeholder mange hyldester til Harry Potter, især de studerendes sorte kapper og briller, der ligner dem på Hogwarts. Alle elever lærer magi på skolen, hvor de træner som troldmænd.

Køkkenet er det sted, hvor Russo familien laver deres sandwichs og drinks. Det fører til Sub Station samt Troldmandshulen.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki